یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۷:۲۲

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:
راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی بوشهر و تسریع خدمات بازرگانی

باشگاه خبری فراساحل: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تسریع در خدمات رسانی به بازرگانان و تجار استان بوشهر سامانه‌های الکترونیکی راه‌اندازی شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل ابوالقاسم محمدزاده پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارای ظرفیت‌های مهمی است که تجارت و مبادلات مرزی از آن جمله است. وی با بیان اینکه استان بوشهر نقش مهمی در امر صادرات و  تجارت دریایی دارد گفت:  وجود سواحل و بنادر در استان بوشهر ظرفیت مهمی در امر تجارت و افزایش صادرات و مبادلات مرزی فراهم کرده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه  سامانه الکترونیکی  برای تسریع در خدمات بازرگانی راه‌اندازی شده است افزود: طبق آیین نامه‌های اجرایی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پنج سامانه الکترونیکی با هدف یکپارچه سازی و نظارت برفرآیند تجارت راه‌اندازی شده است. محمدزاده با بیان اینکه سامانه الکترونیکی به منظور تسریع، تسهیل و شفاف سازی فرایندهای تجاری راه‌اندازی شده افزود: این سامانه‌ها شامل جامع تجارت، جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، شناسه کالا، شناسه رهگیری و سامانه یکپارچه مجوزها است که به منظور تسریع در امور، تسهیل و صرفه‌جویی در زمان  بنگاه‌های اقتصادی و شفاف‌سازی اقتصادی راه‌اندازی شده است. وی با اشاره به اطلاع از وضعیت روند فعالیت‌های تجاری با ورود به سامانه‌های یاد شده خاطرنشان کرد:  بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با مراجعه به هریک از درگاه‌های اینترنتی مرتبط با فعالیت تجاری خود،اطلاعات مربوطه را ثبت و یا از وضعیت کالای خود مطلع شوند.



  کد خبر : 3800
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :